Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo? v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Карам фиат браво и алфа 146 на едни години - еми няма нищо общо ! Съвсем различно е усещането от карането на двете - на алфата педала на газта е много по-чувствителен, педала на спирачката също, окачването е по-твърдо, воланът е по-директен, интериорът е по-стегнат и т.н. Да не говорим за звука ... алфата така хубаво се бичи ... а фиата (1.8 GT) като че ли го колиш Според мен по-горните изказвания са напълно неуместни от гледна точка на усещане, от гледна точка на техника не знам ...
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
      Абе темата май беше че WV купува Алфа, та ето как се обслужва народен автомобил(намерете поста със снимките и откачените предна броня и радиатор) :
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...387#post858387
      Айде и от мене една подобна после Алфите били изхакани.

      Това е Пасат 2002 1,9ТДИ - смяна на ремък.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от sapper Покажи съобщение
        Интересно изказване. Напомня ми на мое такова от преди 2 години... Фаза 1 е фенщината, а фаза 2 е разума - и като дойде фаза 2 се замисляш, че няма нищо специално за да караш Алфа (говоря за нашите Туин Скрапови модели, а не за истинските машини).
        А истината за много от феновете е, че си купуват Алфа не за друго, а защото е евтина. Аз също се радвам на 145-цата си, но не мога да си затварям очите пред фактите.
        Ми аз броих 6500 евро за моята преди 3 години, с докарването отиде на 14000 лева, ако това е евтино за теб значи си сбъркал форума, отивай в тоя на Ферари А, да, моята е дизелова, ама аз имам глава на раменете и не съм си и помислял за ТС.
        Винаги съм следял марката но по различни причини преди не съм си купувал Алфа, като най-основната беше, че по-старите модели никога не са ми харесвали като външен вид. Моделите, които ме спечелиха за марката бяха 156, 147 и 166, пък който иска да ги нарича Фиат. 159 естествено също е в този ред, но тогава вече бях лапнал въдицата. Модели като старата Жулиета, 75, 33, 145/6, 155 никога не са ме кефели, от старите алфи единствената която ми допада е Спайдер Дуето и НИЩО друго. Та както казало кучето: въпрос на вкус и си облизало задника

        ---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:15 ----------

        Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
        къде отидоха Ланча Тезис,166?
        Тезиса се правеше до миналата година, ама понеже сме много платежоспособни не се купуваше бе друже, също като 166-цата Прочее и Тезиса е с предно окачване тип ВАГ с един камион алуминиеви "кокали", явно ако го бяха направили с надлъжно разположен двигател, та да се разглобява половината кола за обслужване щеше да върви повечко на пазара После що "майсторите" хвалели Холцваген, ми те знаят къде е парата бе хора, аз сервиз, независимо от марките в които се е специализирал, без работа не съм виждал

        ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

        Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
        Audi са много зле, а Алфа е най-великата марка ок!
        Няма да споря!

        Но примерно да видим един обективен тест (според мен), какво пишат хората и то от страна където не се произвеждат въпросните модели!

        Чудя се колегата RPWWD как ще коментира?
        http://www.autoreview.ru/archive/200...a4_320i_c200k/

        А относно врътките на А4 и Пасат - какво общо има!?

        Я дай снимки на таблото на Пасат 5 и А4 , да речем 2004 набор
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Ми аз броих 6500 евро за моята преди 3 години, с докарването отиде на 14000 лева, ако това е евтино за теб значи си сбъркал форума, отивай в тоя на Ферари А, да, моята е дизелова, ама аз имам глава на раменете и не съм си и помислял за ТС.
          Винаги съм следял марката но по различни причини преди не съм си купувал Алфа, като най-основната беше, че по-старите модели никога не са ми харесвали като външен вид. Моделите, които ме спечелиха за марката бяха 156, 147 и 166, пък който иска да ги нарича Фиат. 159 естествено също е в този ред, но тогава вече бях лапнал въдицата. Модели като старата Жулиета, 75, 33, 145/6, 155 никога не са ме кефели, от старите алфи единствената която ми допада е Спайдер Дуето и НИЩО друго. Та както казало кучето: въпрос на вкус и си облизало задника

          ---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:15 ----------



          Тезиса се правеше до миналата година, ама понеже сме много платежоспособни не се купуваше бе друже, също като 166-цата Прочее и Тезиса е с предно окачване тип ВАГ с един камион алуминиеви "кокали", явно ако го бяха направили с надлъжно разположен двигател, та да се разглобява половината кола за обслужване щеше да върви повечко на пазара После що "майсторите" хвалели Холцваген, ми те знаят къде е парата бе хора, аз сервиз, независимо от марките в които се е специализирал, без работа не съм виждал

          ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:26 ----------


          Я дай снимки на таблото на Пасат 5 и А4 , да речем 2004 набор
          Има една много любима моя реплика - "всеки има право на грешно мнение", а също така всеки има право да си затваря очите и да дава акъл...
          145 1.6 T.S
          164 3.0 Q4

          Comment


          • #65
            Ок, няма проблем само да те информирам, че точно при този модел А4 Б6/Б7 от 2001/07 г. няма въобще врътки, серийно е двузонален климатроник за всички версии!
            Контролния панел на А4 2001/7 изглежда така:


            Пасат от тея години Б 5.5 (до 2005). При него има варианти с климатроник като на снимката или с врътки в зависимост от версията.


            Незнам, аз лично предлагам да си замълчиш защото няма никаква прилика м/у блоковете за управление на климатика.

            Може би бъркаш Ауди със шкода - там използват еднакви климатици/климатроници. (Пасат/Голф/Октавия/Супърб и т.н.).
            sigpic"
            Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
              Боби, а ти що си взе 145-ца?
              'Земи си нещо старо. Толко ли нямаше възможност да седнеш да покараш някоя 145 и да видиш, че е фиат и че не те кефи, ми трябваше да си купуваш?

              Първо се извинямам на всички, че разводнявам темата.

              Второ по въпроса защо си взех 145, ми за парите за които съм я взел, спрямо супер перфектното състояние на колата, съм сигуран, че щеше да я купи и най-заклетият антиалфист (примерно заклет голфаджия). Никога не съм харесвал модела, карал съм мнооооого 145-ци още от времето когато държеха цени над 10 000лв. (и то боксерите, демек най-старите) За стара Алфа просто нямам пари, иначе повярвай ми ако имах през ум нямаше да ми мине да карам тоя Фиат 145 (въпреки, че бокскера за мен е доста по-добър вариант от TS 16V)

              ---------- Post added at 17:42 ---------- Previous post was at 17:39 ----------

              Първоначално публикувано от infernus Покажи съобщение
              Стига я фали тая 33-ка ми дай да обърна едно кръгче да видя кво толкова се радваш като бебе на цица.......

              Не я хваля, даже имах предвид другите стари модели на Алфа. Въпреки всичко ми се струва, че мнооооого ти се кара 33-ка. Ми просто ела в сервиза и ще покараш. Само, че не се продава, да си знаеш
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #67
                Честно казано не мога да разбера хора, които мрънкат колко зле е някоя марка, ама стоят с нея заради "фенщината" ????? Е като според теб е толкоз зле на какво аджеба си фен бе аланкоолу, както казва Вучков?
                П.С. С някои от тия хора ще нищим темата в Пийпълса ако се засечем другата седмица .
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Честно казано не мога да разбера хора, които мрънкат колко зле е някоя марка, ама стоят с нея заради "фенщината" ????? Е като според теб е толкоз зле на какво аджеба си фен бе аланкоолу, както казва Вучков?
                  П.С. С някои от тия хора ще нищим темата в Пийпълса ако се засечем другата седмица .
                  Всъщност към кого е въпроса?
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Всъщност към кого е въпроса?
                    Към всеки, който се познае .
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                      Към всеки, който се познае .
                      Познах се! Каква засечка другата седмица градски?

                      ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

                      [QUOTE=Bobi_33;860571]Фиат 145 (въпреки, че бокскера за мен е доста по-добър вариант от TS 16V)[COLOR="Silver"]

                      ---------- Post added at 17:42 ---------- Previous post was at 17:39 ----------

                      Пристрастен си, баце. Не че аз не съм покрай мойте боксерчета. Но дай малко повече инфо ако искаш в една отделна тема, като нещо от сорта: Фиат VS Алфа или New Edge VS Old School. Така подрепено с факти. Все пак е форум. До тук не прочетох нищо подрепено с факти са само кой какво го кефи. Е кеф цена няма, а и всеки си има вкус. Така, така че нека цифрите и фактите говорят.

                      А по темата:
                      http://www.automedia.bg/news/article_12478.html

                      Да не четем същата статия след 10 години след закупуването на Алфа от ФВ примерно? Според мен тия ФВ са шарлатани, още навремето си спомням колко по приятно беше да правиш Опел Кадет отколкото някой Гоуф 1 или 2. Имахме си една точна фраза: "Това не са го правили немци, а някакви олигофрени".
                      145 1.7 16V Boxer

                      Comment


                      • #71
                        Ти па къде се позна? Ти не мрънкаш . Иначе за Пийпълса имах предвид конкретно Дани (sapper), ама ела и ти. Или пък да измислим пак една среща в Спорко?

                        И за да не е съвсем офф - 145 може и да не е върха на елхата, но е много по-приятна от БМВ Компакт примерно.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
                          Ок, няма проблем само да те информирам, че точно при този модел А4 Б6/Б7 от 2001/07 г. няма въобще врътки, серийно е двузонален климатроник за всички версии!
                          Контролния панел на А4 2001/7 изглежда така:


                          Пасат от тея години Б 5.5 (до 2005). При него има варианти с климатроник като на снимката или с врътки в зависимост от версията.


                          Незнам, аз лично предлагам да си замълчиш защото няма никаква прилика м/у блоковете за управление на климатика.

                          Може би бъркаш Ауди със шкода - там използват еднакви климатици/климатроници. (Пасат/Голф/Октавия/Супърб и т.н.).
                          Нищо не бъркам, абсолютно същата като форма централна конзола, която се слага в момента и на Поло, и на Голф и на Октавия. Дребните разлики в някое и друго копче не променят цялостното впечатление, което отдалеч крещи "ВАГ"... За под капака и калниците и сам си знаеш - всичко им е едно и също на четирите им класа коли Поло/Фабия/Ибиса/А1 - Голф/Октавия/Леон/А3 - Пасат/Суперб/А4/Ексео и А6/Фаетон/А8.
                          Тия сладури продават 3-4 коли под няколко опаковки и ги давате за пример, а ревете че Фиат правели същото?!? Къде е смисълът тогава от трансфер на собствеността?!? На теб не ти стиска да си купиш Алфа или ако ти е угодно Фиат, хубу... На нас пък не ни стиска да си купим ВАГ и толкова.

                          ---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

                          Първоначално публикувано от sapper Покажи съобщение
                          Има една много любима моя реплика - "всеки има право на грешно мнение", а също така всеки има право да си затваря очите и да дава акъл...
                          Хубаво нещо е самокритиката, дори и с отворени очи

                          Като не те кефи, връщаш двата Фиата 145 и 164 в Надин, купуваш си Фабия 1,2 ХТП и тръгваш да те заглеждат по булевардите и светофарите
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение

                            Като не те кефи, връщаш двата Фиата 145 и 164 в Надин, купуваш си Фабия 1,2 ХТП и тръгваш да те заглеждат по булевардите и светофарите

                            Предполагам имаш впредвид 146 - защото за мен 164, не е фиат! (ако и да има обща платформа със СААБ, Ланча, Крома и все пак е по-различна при 164)
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Понеже вагините и халдитата са много здрави в последните 12 години ли? Айде да не си правим изводи за здравина по Голф 2, Пасат 1/2/3 и Ауди 80 Б4, щото след това ВАГ не са извадили нищо подобно като безаварийност, а напротив вървят яко надолу, но старата слава от тези модели и добрият маркетинг ги крепят. Каква ли техника ще вложат в "новите" Алфи? 10 алуминиеви носача отпред, надлъжно разположен двигател в кола с предно предаване, та да ни е готино като сменяме ремъци и ролки, "революционните" тракторни редосеялки ТДИ и общата за групата централна конзола, с врътки като на абонатна елстанция
                              Виж какво си написал ти собственоръчно!
                              Аз повече с теб няма да споря.
                              Или съм сляп защото аз общи врътки при Ауди не виждам!
                              sigpic"
                              Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
                                Виж какво си написал ти собственоръчно!
                                Аз повече с теб няма да споря.
                                Или съм сляп защото аз общи врътки при Ауди не виждам!
                                А бе пич айде карай си аудито със здраве и стига си ни промивал мозъците.За да ти стане ясно най-накрая хората явно пишат за смешния ключ -врътката на фаровете в ляво от волана.Айде виж го хубаво и ми кажи на коя от марките и моделите на ФВ груп е различен от тоя и то от години.Ха-ха , верно е като на печка Раховец.
                                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                                Comment

                                Working...
                                X